Thursday, September 4

awwww....

baiknyer kak sab...she ordered these cuppies just for her adik2 yg balik sbb nak smbut ramadhan n ade gak yg celebrate besday sekali...awww.....


errr...akak nak jadi kakak saya x?? - iklan celcom -




11 comments:

Mogen Ali Rico said...

kak fazilah..
saya pon nak tempah kek cupcake lah utk adik2 saya..lalallala..nanananna..

anyway..congrate..Sab nie bagus tul jadi marketing officer..habis seantareo bumi di promote blog nieh..

Han said...

Fazilah dear, I am so impressed by your creations!!! Keep up the good work!!

sa-ghah said...

bila tgk design ko yg baru2, rasa mcm nak tuka design cupcakes aku bln 10 tuh. huhuhu

eh amir ke tuh? kak fazilah dipanggilnyer ko. wakakakakakaka.

magicaltreats said...

encik mogen ali rico : geli benor aku dgr ko panggil aku kak fazilah!! perli aku laaa????? huh! kak sab mmg dahsyat..kire cupcake aku nie dah berjaya menembusi pasaran global nie..wakakaka..

kak han: thanks kakak... :)

kak saghah : hehe..tabah kak sara tabah... tu amir tue mmg poyo...pedengki aku!! huh!!

Mogen Ali Rico said...

erkk..mane ade dengki..cume kagum tahap dewa jerk..

p/s:camne ko boleh buat bentuk2 comel tu erk..mcm bentuk carrot, patung dan tahap bagai..kagum seh.ko uli satu2 ker..

magicaltreats said...

hehehe..aku lagilah kagum banget..x tercapai dek akal aku nak buat cupcake nie..tapi tue dulu arr..skang tidak lagi... :)

*aku kan mmg comel..aku uli ape pon mmg kompom jd comel..hahahahaha

nway..thanks encik mogen ali rico..:P

Mogen Ali Rico said...

kalo aku yang comel nie uli pon jadi comel jugak ker??

Pertanyaan ikhlas di bulan ramadhan..hikk hikkk

magicaltreats said...

aku pon nak tanya soklan ikhlas gak nie..ko comel ker??!! nguah3

Mogen Ali Rico said...

xbg sokongan moral langsung..aku rosakkan mesin pengadun kueh ko..yaqdish yaqdishh..

magicaltreats said...

berani ko!!! huh... aku dah simpan baik2 mixer aku...jauh dr jangkauan ko yg kejam itu..hahahahaha

Mogen Ali Rico said...

xkire.xkire..weh lawalaa ko buat gubahan2 tue..kagum niehh( nie betul iklas)..aku tetap nak tanyer.camne ko uli bentuk carrot kecik2 tue..ko uli satu2 ker..semua sama bentuk..aku tak dapat tido malam pikir pasal ni semua..tolonglah..tolong terangkan keadaan sebenar..

yang mengharap
-bawang kecut-

 
template by suckmylolly.com